خانما چند روز بعد سزارین میشه گن بست؟

۵ پاسخ

من تا مرخص شدم اومد خونه بعد حموم بستم فقط موقع خواب درآوردم
بشکممو میکشیدم بالا قشنگ تخت میشد میبستم

برا من ک از همون اول برام بستن تو همون بیمارستان

من دوروز بعدش البته ازاول میبندن همه من نتونسم

بنظرم درررجا تو تمون زایشگاه ببند اگه میخای شکمت بره تو

من تا مرخص شدم دکترم گف ببند

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد