من تا مرخص شدم اومد خونه بعد حموم بستم فقط موقع خواب درآوردم
بشکممو میکشیدم بالا قشنگ تخت میشد میبستم
برا من ک از همون اول برام بستن تو همون بیمارستان
من دوروز بعدش البته ازاول میبندن همه من نتونسم
بنظرم درررجا تو تمون زایشگاه ببند اگه میخای شکمت بره تو
من تا مرخص شدم دکترم گف ببند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.