من ۱۱روزگی ک بخیه هاموکشیدم دکترم گف دیگه گن ببند
چ نوع گنی برا بعذ زایمان گرفتین ؟؟؟
ببند نذار بیفته رو بخیت . باید هوا بخوره . کیپ نکن کم کم سفت میبندی
مم ۴ روز بعد سزارین بستم
من از ۳ روز بعد بستم فقط نکته اش اینه که حتمن روی بخیه ات هم باید ببندی، من بالاتر میبستم که مثلا به بخیه نخوره عفونت کنه بدتر فشار میومد و باد میکردن که دکترم گفت اشتباه میبندم
شانس آوردم به بخیه هام چیزی نشد
من میزنم
دکتر من گفت هروقت درد نداشتی بزن چون اگه درد داشته باشی بزنی هیچ فایده ای نداره من ۲۰روزگی زدم دیدم درد داره نزدم الانم ۲بار بیشتر نزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.