۶ پاسخ

من از روز اول بستم اگه نبندم درد میکنه جای بخیه هام

من پوشیدم بخیه هام در گرفت بعد چهل روزگی پوشیدم شبا در میارم اذیت میشم

دکتر من ک گغت از همون روز ترخیص ببندم ولی من بعد کشیدن بخیه میبندم الان ولی زیاد نه در حد چند ساعت چون شکمم درد میکنه دکتر گفت اگ دردت میاد بعد ۴۰ روزگی ببند

من نمیتونم به شکمم دست بزنم
شلوارم روش میفته اذیت میشم

دکتر من گفت سه هفته بعد زایمان میتونی ببندی ولی من میترسم چسبندگی بیاره نمیبندم
شکمم زیاد نیست

بستگی به نظر دکترتون داره دکتر من بعد از بخیه گفت مانعی نداره گن ببندی

سوال های مرتبط

مامان نونه مامان نونه هفته سیزدهم بارداری