چند هفته بعد سزارین میشه گن بپوشم

۴ پاسخ

دکتر من گفت بعد کشیدن بخیه
حتما گن ببند خیلی تأثیر داره واقعا
من شکمم خیلی جمع شد

بستگی داره میگن از روز اول میشه ولی با بخیه شکم واقعا سخته حداقل 2 .3 هفته باید بگذره

من دکترم گفت از روز سوم میشع اما خب بخیه دارم میترسم گفتم بعد بخیه هام بزنم

من هیچ حوصله ندارم بپوشم

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۲ ماهگی
مامان سبحان و صدرا مامان سبحان و صدرا ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد