۵ پاسخ

من که اصلا نبستم و الان خداروشکر شکمی برام نمونده

بعد از کشیدن بخیه ها

کلا واسه تسکین درد و نگه داشتن ماهیچه های شکم عالیه

بهت توصیه میکنم ببند حتی اگه گن نباشه با شال ببند من از همون روز بعد از عمل شکمم رو با شکم بند بستم منتهی اوایل خیلی اروم و شول بستم بعد از یه هفته که بخیه هامو کشیدم محکم تر بستم باور کن شکمم تخت تخت هست الان

دکتر به من گفت از روز سوم شکمتو ببند
ولی من میترسم هنوز نبستم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان کیان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۳ ماهگی
مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد