شکمم خیلی بزرگه 😭😭😭چند وقت بعد سزارین میشه گن بست؟؟

۵ پاسخ

آخی نی نیت بدنیا اومد؟🥹❤️
مبارکه عزیزم بسلامتی 😘

شک بند طبی بعد از زایمان ببند من دوروز بد بستم صاف شدم از من بدتر نبودی باور کن

تا ۴۰ روز به مرور جمع میشه عادیه

من اصلا هیچی نبستم شکمم از قبل بارداری هم بهتره
تازه زایمان کردی خودش ب مرور جمع میشه

۱۰ روز بعد

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان کیان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۲ ماهگی
مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد