. یه سوالی داشتم تحت نظر کدوم پزشکی و اینکه خوبه ؟ من سزارین دوممه الان فهمیدم دکترم پول میخواد که بیاد عمل کنه. والله زورم میاد چرا پول مفت بدم میخوام عوضش کنم دنبال یکی میگردم کار سزارینش خوب باشه و بیمارستان ابوالفضل بره
بعد از باز کردن بخیه ها
گن شکمی سه هفته بعد
دیروز بخیه ها رو کشیدم
و از امروز گن بستم
دکتر من روز نهم که بخیه رو کشید گفت شکم بند سزارین ببند ولی من هنوز نگرفتم و نمیدونم فرق داره به گن یا نه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.