۵ پاسخ

. یه سوالی داشتم تحت نظر کدوم پزشکی و اینکه خوبه ؟ من سزارین دوممه الان فهمیدم دکترم پول میخواد که بیاد عمل کنه. والله زورم میاد چرا پول مفت بدم می‌خوام عوضش کنم دنبال یکی میگردم کار سزارینش خوب باشه و بیمارستان ابوالفضل بره

بعد از باز کردن بخیه ها

گن شکمی سه هفته بعد

دیروز بخیه ها رو کشیدم
و از امروز گن بستم

دکتر من روز نهم که بخیه رو کشید گفت شکم بند سزارین ببند ولی من هنوز نگرفتم و نمیدونم فرق داره به گن یا نه؟

سوال های مرتبط