۲ پاسخ

وقتی بخیه هارو میکشیم باید ببندیم.شکم بند بعد زایمان از داروخونه بگیر

میگن ۳ تا ۴ هفته بعد زایمان اونم در حد اینک ببندیم اصلا محکم نباید بست چسبندگی رحم میاره بعد کم کم تنگ تر میشه هر روز

سوال های مرتبط