خانما از چند وقت بعد از سزارین باید گن بست ؟

۴ پاسخ

از همون روز اول ببند دکتر ب من گفت

من نبستم خودش رفت تو بستگی ب ژن ادمم داره

بعد از کشیدن بخیه

ن من با ی شال محکم میبستم شکممو

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۲ ماهگی