چند روز بعد از کشیدن بخیه های سزارین میشه شکم رو بست؟

۴ پاسخ

من شنیدم بعضیا همون بعد عمل توو بیمارستان میبندن براشون
بعد بخیه ک دیگه هیچ موردی نداره

دکترمن گفت بخیه که کشیدی ببند یعنی 2هفته بعدزایمان

من سه روز بعد از سزارین بستم خیلیم خوب شد شکمم آلات داخله قشنگ

دکتر من گفت بلافاصله بعدش میتونم ببندم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد