من شنیدم بعضیا همون بعد عمل توو بیمارستان میبندن براشون
بعد بخیه ک دیگه هیچ موردی نداره
دکترمن گفت بخیه که کشیدی ببند یعنی 2هفته بعدزایمان
من سه روز بعد از سزارین بستم خیلیم خوب شد شکمم آلات داخله قشنگ
دکتر من گفت بلافاصله بعدش میتونم ببندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.