من تا چهل روز میبستم دردم میگرفت
بعد از ۳ روز
بالاتر از بخیه ها ببند
دکترم گفت بعد 10روز
منم بعد10روز بستم توهم همین کار انجام بده
اگه شکمت افتاده باشه همون بیمارستان میتونی شل رو لباس ببندی
بهتره تا ده روز نبندی عزیزم
من قبل ده روز بستم اذیت شدم و هنوزم جای بخیه هام درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.