چند روز بعد سزارین میشه شکم بند بست؟

۵ پاسخ

من تا چهل روز می‌بستم دردم میگرفت

بعد از ۳ روز
بالاتر از بخیه ها ببند

دکترم گفت بعد 10روز
منم بعد10روز بستم توهم همین کار انجام بده

اگه شکمت افتاده باشه همون بیمارستان میتونی شل رو لباس ببندی

بهتره تا ده روز نبندی عزیزم
من قبل ده روز بستم اذیت شدم و هنوزم جای بخیه هام درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان معصومه سادات مامان معصومه سادات ۸ ماهگی