بعد از سزارین از کی میشه شکم بند بست؟؟؟

۶ پاسخ

از فرداش

من از روز اول بستم کمک میکرد بخیه هام اذیت نشع

من از فرداش بستم خیلی هم درد داشت ولی تحمل کردم

من سزارین نبودم ولی جاریم میگفت از روز سوم چهارم شکم بند بسته
با دکترت مشورت کن
بخاطر بخیه ای که داری

من از ۲۰ روزگی بستم
حتما باید از دکتر بپرسی
زود ببندی چسبندگی میده

من از فرداش بستم. دکترم گفت

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان محمد آرشام مامان محمد آرشام ۴ ماهگی