از فرداش
من از روز اول بستم کمک میکرد بخیه هام اذیت نشع
من از فرداش بستم خیلی هم درد داشت ولی تحمل کردم
من سزارین نبودم ولی جاریم میگفت از روز سوم چهارم شکم بند بسته
با دکترت مشورت کن
بخاطر بخیه ای که داری
من از ۲۰ روزگی بستم
حتما باید از دکتر بپرسی
زود ببندی چسبندگی میده
من از فرداش بستم. دکترم گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.