چن روز بعد سزارین میشه شکم بند بست؟؟

۱۱ پاسخ

من بعدازمرخص شدن ازبیمارستان گفتن ببندچون شکمم افتادروزخمم دردش بیشترمیشه باشکم بندخوبه

به نظر من به خرف دكترتون گوش كنيد ،دكتر من گفت بعد از كشيدن بخيه هام كمربند طبي بعد از زايمان ببندم

اتفاقا منم پرسیدم از دکترم که میگن تا یکی دوماه نباید ببندی گفت نه از همین روز اول میشه بست

خیلیم تاثیر داشت قشنگ شکمم جمع شده

دکترم همون روز به من توی بیمارستان شکم بند داد
من چون درد داشتم نبستم
اومدم خونه چند روز بعد بستم ولی واقعا خوب بود و تاثیر داشت

من از روز پنجم بستم

دکتر به من گفت همین روز اول باید ببندی. ولی چون درد داشتم تقریبا روز ششم هفتم بستم. ولی نه هروز. الان شکمم نسبت به قبل کوچیکترشده ولی باز باید ببندم هنوز شکم دارم.

دکتر بمن گف تا ۴۰ روز نبند فشار میاد ب بخیه های داخلی

این سؤال منم هست بعضی ها میگن بعد از ۴۰ روز ببندید بخاطر این که چسبندگی نگیرید بعضی ها هم‌میگن بعد از بخیه منم موندم کدوم درست تر هست 🤔

ی ماه حدودا

دکترم بمن گفت دوماه نبند

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان نوشیکا 🦌👼🏻 مامان نوشیکا 🦌👼🏻 ۲ ماهگی