دکتر من گفت یک ماه بعد زایمان
من از ده روزگی دخترم مدام دارم میبندم شبانه روز...تا دوماه حداقل باید ببندی تاشکمت جمع بشه...من هنوزیکم شکم دارم سفته...به شوهرم گفتم تا دوماه میبندم جمع نشد دیگه نمیبندم😂😂ولی خودم میبینم تو آینه جمع تر شده
منکه دکتر گفت تا مرخص شدی ببند و تا الانم بسته
من نبستم شکم هم به حالت اول برگشت
بخیت عفونت میکنه از زودتر از بیست روز ببندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.