من روزا میبندم شبا باز میکنم
من صبح تا موقع خواب میبندم
من یدونه از این کشی ها گرفتم از فردای زایمان بستم الان میخوام از این گن های فنر دار بگیرم میخوام ببینم شماها چه مدل میبندید
سلام خانما چه شکم بندی استفاده میکنید
من طبیعی بودم تا ۲۰ روز فقط موقع حموم باز میکردم آخرم از شکمم یکم موند
من تا چهل روزگی بستم و چهار ساعته بسته بود فقط یکی دو روز نبستم
از ۸هفته به بعد دیگه اثری نداره
من الان ۶ روزه روزی ۱۰ ساعت میبندم شب موقع خواب باز میکنم
طبیعی بودم بعد از زایمان بستم. فقط برای حموم باز کردم.
کاش منم بفهمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.