۴ پاسخ

من خریدم هنوز نبستم خیلی اذیته اخه

شکم بند چه مدلی گرفتین؟

اگه بخواد بره داخل شکم می‌ره نه به شکم بندع نه هیچ آنقدر آدم دیدم شکم بند بستن شکمشون مونده خیلیا هم نبستن هیچی شکم ندارن

تا ۴۰روز باید ببندی

سوال های مرتبط

مامان محمد آرشام مامان محمد آرشام ۴ ماهگی
مامان نوشیکا 🦌👼🏻 مامان نوشیکا 🦌👼🏻 ۲ ماهگی
مامان معصومه سادات مامان معصومه سادات ۸ ماهگی