۴ پاسخ

هر دکتری یچیزی میگه دکتر من میـه هم سزارین هم طبیعی گن رو بیارید بیمارستان با خودتون

من از اتاق عمل اومدم دکترم بست تا چهل روز

بعد از بخیه کشیدن

از دکتر بپرس حتما

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان معصومه سادات مامان معصومه سادات ۸ ماهگی