بعد کشیدن بخیه. کجا زایمان کردی ؟اخیاری بود سزارینت؟
تا ۶ ماه مجاز نیست
عه بسلامتی زایمان کردی🥰😍خوش قدم باشه عزیزم مبارک باشه قدمش💖🌸
والا بعد از اتاق عمل اومدم بخش بستن
من گذاشتم بعد اینکه سوزش شکمم خوب شد بستم تا زخمام عرق نکنه جوش بخورن
من دکترم فردای زایمانم برام نوشت تو بیمارستان اومدن برام بستن تا بیست روزم داشتمش خیلی کمکم کرد
من بعد ده روز بستم کمردرد گرفتم اگه میبندی خیلی شل ببند
من ۵ روز بعدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.