۵ پاسخ

دکتر من گفت از همون بیمارستان میتونی ببندی ولی من از روز سوم بستم با شکم بند مخصوص عمل

بعدازینکه بخیه هارو بکشی

دکتر من که گفت از همون اول ببند .

من همونجا تو بیمارستان دکتر برام بست

بعد از کشیدن بخیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد