۲۶ پاسخ

حالا مگ حتما باید بجچرو ببرن نشون بدن
اهه

اولا حضانت بچت تا هفت سالگی باتوعه نیازی نیس التماسش کنی اون باید بخواد ک توبزاری بچشو ببینه دوما چرا خودکشی میکنی مگه بچه کوچیک نداری آیندش چی میشه بیفته زیر دست کی؟بچه داری واقعا سخته خودم دارم طلاق میگیرم وبچه با منه تک وتنها دارم بزرگش میکنم چون بچم بجز من کسی رونداره

خونتون رو جدا کن
بهترین کاره
همه راه ها رو برو و بعدش فکر طلاق باش

این آزمایشش

تصویر

عزیزم خودکشی کردی حضانت بچه رو‌نمیتونی بگیری میگن صلاحیت نداره پس بخاطر بچت کوتاه بیا

عزیزم این بحثا ک روتین زندگی ما عروساس...زندگیتو برا این چیزا خراب نکن فقط فولاد تن باش تو این شرایطا

اصلا ولش کن به حال خودش هرکجا میخواد بره فک کن چشات نمیبینش اما دخترت گناه داره طلاق نگیر دخترا باباین

عزیزم میشه بگی دقیقا مشکلش چی بود ؟پسر من تب داشت و تهوع چکاب گرفتم گفتن پلاکت و گلبول های سفید و چندتا چیز دیگ بالا و پایین خیلی نگرانم

ما ام تو این مرحله ایم و هی کارم‌گریه س ب خاطر خیانت

عزیزم خودت میتونی زندگیتو حفظ کنی
فکر کردی اگه جدا بشی مامانش ناراحت میشه؟همشونو به چپت بگیر بر خونشون میدون بهشون نده

چرا خودکشی کردی ؟
خواهرانه می‌گم می دونم شرایط سختی داری ولی قبل از هر تصمیمی برو یا برین مشاوره . تصمیم مهم زندگیه

واقعا چرامردا اینقدر دوروغگوان چراهمش طلب دارن ...

مردا همه خانواده دوست خووووب باید باشن خوانوادشون
ولی ن دیگه الویت خانواده باشه باید زنشون باشه
وشماااام کلااااا مشکلاتتون مسخرس خانوادشووووو٫خواهرشوووو اینااا اص‌لا منطقی نیستتتن اون بچه چه گناهی کرده و دا اخرررراگر اون اتیش تو اب باش کوتاه بیاااااااد بخدا همه مردا اکثرهمینننننن طلاقق راه اول نیست

سلام عزیزم خوبی میگم از دخترت نمونه مغز استخوان گرفتن؟

اخی عزیزم چرا بحثتون شده برین همو ببوسین صلح کنین تموم شه گلم

اصلا طلاقققم نمیده خیلی خونسرع انگار از سر لج بازیه سرچرت پرت میخاید جدابشه خواهررررررررر
جنگیدو نشدددد

بیشتر به لج و لجبازی میخوره زیاد صحبت نکنید از هم بیشتر دلتون میشکنه

چی شده عزیزم؟

چرا میخای جدا بشی

هوووووووف

چی شده چرا دعواتون شد 🥲

ای بابا😔

۴۴۴۴۴۴۴

تصویر

منم دقیقا مث تو با شوهرم قهرم دعواموم شد

۳۳۳۳۳۳۳

تصویر

۲۲۲۲۲۲۲

تصویر

سوال های مرتبط