۴ پاسخ

بستگی داره
چه علائمی داره
اگه سرفه و خس خس باشه شربت لوراتادین
اگه سرفه شدیدو ابریزش بینی و شربت گایافنزین
شربت پلارژین
اسپری سدیم کلراید

قطره پلارژین من میدم

شربت ایورامی

من بردم دکتر بهش آموکسی داد و کتوتیفن و قرص دگزا
برای تبشم استا و ایبوپروفن

سوال های مرتبط

مامان مهدیار کوچولوم مامان مهدیار کوچولوم ۱۶ ماهگی