آره عزیزم ماهفته قبل گرفتیم
آره من گرفتم
ثبت احوال اصفهان که تعطیل بوده ما اقدام کردیم ولی گفتن بعد عید بیاید
من گرفتم اینجا بهداشت هم رفته بودم چند نفرهم بودن که گرفته بودن
سلام ب ما کد رهگیری دادن گفتن پنجم اماده میشه حالا ببینیم میدن یا نه
آره چرا نشه
یعنی تا الان نگرفتید
من ۲۷ اسفند گرفتم
تا الان شناسنامه نگرفتید
اره من تازه گرفتم
واسه چی نشه ؟؟
نه متاسفانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.