عزیزم باید صبر کنی تا بعد ۴ و ۵ فروردین
عزیزم شنبه تا چهارشنبه تعطیله بخاطر همین امروز حرکتی نداشته
من یکشنبه برام ارسال کرده از دوشنبه شایت ب روز رسانی نشده بکد تازه دیشب زده ک رسیده کرمون داره اماده میشه ک بیاد رفسنجون
تعطیل رسمی تعطیه …روزهای عادی فقط کار میکنن
پست شلوغ بوده صبوری کن تا درست شه بسته من از سه شنبه تو این وضعیت بود اما جمعه پستچی اورد
چند روزه تو همین وضعیت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.