دوستان ببلاک بهتر یا اپتامیل ؟!

۴ پاسخ

ببلاک راضیم ولی تازگیا وزن نکردم ببینم تاثیری داشته یا نه

پسرم دوروز nicu بود اونجا به بچه ها يا اپتاميل ميدادن يا گيگوز
گفتن اين دوتا خيلي خوبه

ببلاک

جفتش برای یه شرکته

سوال های مرتبط

مامان جانا خانوم مامان جانا خانوم ۱۲ ماهگی