اپتامیل پرونوترا بهتر یا ببلاک یا نان ؟

۳ پاسخ

همسر من تو داروخونه مشغوله از الان برای بچمون اپتامیل اورد میگه ویتامیناش بیشتره

من نان اوپتی پرو میدم

میخام نینی تپلی بشه

سوال های مرتبط

مامان 🌼نور🌼 مامان 🌼نور🌼 ۳ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان ماریا مامان ماریا ۷ ماهگی
مامان سوفیا🙃 مامان سوفیا🙃 ۴ ماهگی
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۱۲ ماهگی