شیرخشک نان خوبه یا اپتامیل پرونوترا

۷ پاسخ

من نان کامفورت میدم با توجه به تجویز دکتر،چون کولیک داره

ایده ماه‌گرد کانال روبیکا حتما عوض بشین به کارتون میاد @qwer1no

من گیگوز میدادم عالی بود ولی حساسیت به پروتئن گاوی گرفت الا نان میدم بد نیست

نان خوبه

شیر خشک میدی عزیزم ؟
شیر خشک اپتامیل معمولی به بچم میدم ۴۰۰ گرم اضافه کرده فقط
البته رفلاکس داره
حتما شیر خشک میخایی بدی ببر دکتر تجویز کنه

آپتامیل خیلی سخت پیدا میشه

پرونوترا

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی