مامانا شیر گیگوز خوبه یا اپتامیل پرونوترا؟؟؟

۲ پاسخ

من هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک اپتامیل ماه اول بچم وزنش۱/۲۰۰اضافه شد

اگه اپتامیل بهش بسازه خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان آریا🩵💙 مامان آریا🩵💙 ۱۳ ماهگی