شیرخشک آپتامیل خوبه یا گیگوز؟
قیمتاشون چجوریه

۲ پاسخ

من آپتامیل میدم راضیم الان آزاد شده ۲۸۰

من اول اپتامیل دادم به بچه نساخت بالا میورد بعدش گیگوز دادم دکتر گفت کیگوز سبکه به همه بچه ها میسازه

سوال های مرتبط

مامان آرتا فندوق😍 مامان آرتا فندوق😍 ۱۵ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی