شیر خشک گیگوز ۱ خوبه یا بد؟

۵ پاسخ

آره خوبه منم میدم سبکه

نه نده اصلا وزن نمیده من پشیمونم

باید ببینی به بچه شما میسازه یا نه
من بچم باهاش یبوست شدید گرفت و هر دفعه میخورد میاورد بالا ، ولی واسه بعضیا خوبه و حسابیم وزن کرفتن باهاش

من شنیدم خیلی سبک وزن گیری خوبی نداره

سوال منم هست از دیروز دارم میدم هنوز نمیدونم خوبه یا نه😁؟!

سوال های مرتبط

مامان ویهان 👶 مامان ویهان 👶 ۲ ماهگی
مامان آرتا فندوق😍 مامان آرتا فندوق😍 ۱۵ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۵ ماهگی