خانوما شیرخشک ببلاک یک خوبه یا گیگوز؟

۳ پاسخ

من ببلاک میدم خداروشکر به پسرم ساخته

من ببلاک میدم بد نیست به دخترم میسازه

گیگوز به پسرم نفخ داد احساس میکنم، شیر خشک خوب و سبکیه،دفع رو زیاد میکنه. به ما تو بیمارستان روز اول دکتر گفت تهیه کنید.

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو ۲ ماهگی
مامان آرتا فندوق😍 مامان آرتا فندوق😍 ۱۵ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی