خانما،شیر خشک گیگوز خوبه یا اپتامیل
#بارداری
#فرزند پروری #شیر خشک

۲ پاسخ

اپتامیل خوبه گیگوز اکثرن نمیسازه اسهال میشن
ولی با اپتامیل شکم دیر تر کارمیکنه بچه رشد خوبی داراه

هرکدوم که به بچه بسازه من ازاول اپتامیل دادم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان آریا🩵💙 مامان آریا🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان نیکان و حامی💕 مامان نیکان و حامی💕 ۱ ماهگی
مامان آرتا فندوق😍 مامان آرتا فندوق😍 ۱۵ ماهگی