شیرخشک گیگوز بهتره یا آپتامیل ؟؟

۱۰ پاسخ

خیلی کم بهش بدی سینتو پس میزنه بیشتر تایم خواب میدم که متوجه نباشه شیشه است

گیگوز کمیاب میشه بعضی اوقات

من گیگوز ندادم ولی از اپتامیل راضیم

هر دو به بچم نساخت اینسری ببلاک ساده یدونه گرفتم امتحان کنم

شیردوش خیلی خوبه باعث میشه نوک بزنه بیرون استفاده کنید تندتند بدوشید مایعات فراوان بخورید

اگر خودش مک بزنه شیرتولید میشه شماشکمشو باشیرخشک سیرمیکنید اونم تلاشی برای مک زدن سینه شما نمیکنه

اگر دوست دارین شیرخودتونو بدید مکمل شیرافزا مصرف کنید خیلی خوبه همون روز اول دوم تاثیرمیزاره

شیرخشک دو وعده میدم بهش بقیش شیرخودم

بیشتر شیر خودمو میدم تایم خوابش یه شیشه میدم بهش که دیر از خواب بیدار میشه قندش نیفته

من گیگوز میدم البته کنار شیر خودم چون سبکه

سوال های مرتبط

مامان نیارا مامان نیارا ۱۱ ماهگی
مامان نازدونه مامان نازدونه ۶ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان وروجک ها👼🙆‍♂️ مامان وروجک ها👼🙆‍♂️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین مامان آوین ۱۵ ماهگی
مامان دیناوپسرگلم❤️ مامان دیناوپسرگلم❤️ ۱۵ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان آراد و آران🪺🩵 مامان آراد و آران🪺🩵 ۱۱ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی