شیرخشک اپتامیل خارجی بهتره یا smaخارجی؟

۵ پاسخ

دکتر گفت همشون مثل هم هستن اسم شرکت تولید کننده اش فرق داره
وگرنه کالری و مواد مغذی همشون مثل همه

اگه توانایی اینو داری ک هر سه چهار روز یبار ۵۰۰ ۶۰۰ تومن بدی شیر خشک اونموقع شیر خشک خارجی بده اگه نه ک همون شیر خشک ایرانی رو بده همشون عین همن شیر خشکا کالری شون برابره

sma خوشمزه تره

عالیهSma

همه شون یکیه ما گرفتیم

سوال های مرتبط

مامان نیارا مامان نیارا ۱۱ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۵ ماهگی
مامان دیناوپسرگلم❤️ مامان دیناوپسرگلم❤️ ۱۵ ماهگی
مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۲ ماهگی