شیرخشک اپتامیل بهتره یا نان؟!

۷ پاسخ

عزیزم بستگی داره به بچه بیفته یا نه من آپتامیل دادم روزی ۴ و ۵ بار حداقل دفع داشت دیگه دیدم خیلی زیاده نان میدم نهایت روزی دوبار دفع داره

اپتامیل

نان...

اپتامیل

نان ب نظرم

آپتامیل خیلی خوبه

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۲ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان کیهان👶🏻 مامان کیهان👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان گردو مامان گردو ۲ ماهگی
مامان علی آقا😍🩵 مامان علی آقا😍🩵 ۱۳ ماهگی
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان دیبا🎀💕 مامان دیبا🎀💕 ۷ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا🐣 مامان هدیه خدا🐣 ۲ ماهگی
مامان محیا مامان محیا ۱۴ ماهگی