شیر خشک نان بهتره یا اپتامیل؟

۳ پاسخ

فعلا اپتامیل بده چون کوچیکه. اپتامیل ۱

اپتامیل واسه اونایی ک رفلاکس و کولیک دارن
من نان میدم دخترم

نان.

سوال های مرتبط

مامان نیارا مامان نیارا ۱۱ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی
مامان علی آقا😍🩵 مامان علی آقا😍🩵 ۱۳ ماهگی
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان دیبا🎀💕 مامان دیبا🎀💕 ۷ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا🐣 مامان هدیه خدا🐣 ۲ ماهگی
مامان مرسانا و آوینا مامان مرسانا و آوینا ۱۰ ماهگی
مامان یه پسر یه دختر🩵🩷 مامان یه پسر یه دختر🩵🩷 ۳ ماهگی