سلام شیرخشک نان بهتره یا اپتامیل

۴ پاسخ

من اپتامیل میدم راضی ام مونده به نوزاد که بهش بسازه .یبوست نشه اسهال نشه حساسیت نده

من نان میدم راضیم

هر بچه‌ای یه شیرخشک بهش میسازه
نان هم خوشمزه‌تره هم راحت‌تر پیدا میشه

من نان میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🐣 مامان هدیه خدا🐣 ۲ ماهگی
مامان مرسانا و آوینا مامان مرسانا و آوینا ۱۰ ماهگی
مامان نازدونه مامان نازدونه ۶ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی