سلام دوستان شیرخشک نان بهتره یا اپتامیل؟

۵ پاسخ

هردو خوبن

خیلی خوب وزن میده

من از نان راضیم

من اپتامیل میدم اما هر دو خوبن

من به پسرم نان میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا🐣 مامان هدیه خدا🐣 ۲ ماهگی
مامان مرسانا و آوینا مامان مرسانا و آوینا ۱۰ ماهگی
مامان نازدونه مامان نازدونه ۶ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی