سلام خانما شیرخشک نان بهتره یا اپتامیل؟

۵ پاسخ

اپتامیل یبوست میاره نان بده یا ببلاک هرکدوم ساخت بهش

ب دخترم نان میدم

نان وزن دهیش بهتره ولی به همه نمیسازه

آپتامیل بهتره اونم پرنوترا...نزدیک ترین شیر به شیر مادر آپتامیلِ

سلام هردوتاش خوبن باید ببینی کدوم میسازه به بچه.برای پسر معمولا میگن نان بهتره

سوال های مرتبط

مامان علی آقا😍🩵 مامان علی آقا😍🩵 ۱۳ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 ۱۳ ماهگی
مامان هانا🥹🩷 مامان هانا🥹🩷 ۲ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی
مامان آقا ایهان😍 مامان آقا ایهان😍 ۱۴ ماهگی
مامان هدیه خدا🐣 مامان هدیه خدا🐣 ۲ ماهگی