خانما شیر خشک نان بهتره یا آپتامیل

۸ پاسخ

بهترینش رو بهتره دکتر با توجه ب شرایط و سازگاری بچه بگه

مامانایی که نان میدین در ماه چقدر وزن دهی داره؟

ببین کدوم بهش میسازه

من نان میدم خیلی خوبه

اپتامیل میدم راضیم

من کمکی نان میدم راضی ام

من‌ نان میدم راضیم.

من ک از اول اپتامیل دادم سبک تره هضمش برا بچه راحت تره

سوال های مرتبط

مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 ۱۳ ماهگی
مامان هانا🥹🩷 مامان هانا🥹🩷 ۲ ماهگی
مامان نازدونه مامان نازدونه ۶ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی