مامانا شیرخشک آپتامیل بهتره یا نان؟؟؟؟

۱ پاسخ

عزیزم باید ببینی کدوم با بچه سازگارتر و طعم کدوم رو بیشتر میپسنده، سر داداشم یادم میاد مامانم یه دور کل برند های شیرخشک رو امتحان کرد آخر سر اونی که اوکی بود ببلاک بود در حالیکه بچه فامیلمون دقیقا همسن داداشم با آپتامیل اوکی بود

سوال های مرتبط

مامان مرسانا و آوینا مامان مرسانا و آوینا ۱۰ ماهگی
مامان حسین کوچولو😍 مامان حسین کوچولو😍 ۱۰ ماهگی
مامان نازدونه مامان نازدونه ۶ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی