سلام مامانا شیر خشک نان بهتره یا ببلاک؟؟

۵ پاسخ

من ببلاک معمولی میدم و راضی هستم

ببلاک نان میگن هضمش برای بچه سخته من ببلاک میدم

نان.

بستگی داره بچت کدومو قبول کنه

من ببلاک میدم و راضیم

سوال های مرتبط

مامان کیهان👶🏻 مامان کیهان👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان محیا مامان محیا ۱۴ ماهگی