شیرخشک نان بهتره یا ببلاک

۷ پاسخ

من از ببلاک راضیم نان نگرفتم

نان میدم و فوق‌العاده راضیم

دکتر دخترم گفت نان بدترین شیر خشک

ببلاک نان برای بعد ۶ماهگی بهترع

اپتامیل

البته باید ی دونه بگیری بهش بدی ببینی چطوریه
من الان گیگوز بهش میدم

نان
ببلاکم خوبه ولی پسر من نمیتونست مدفوع کنه

سوال های مرتبط

مامان محیا مامان محیا ۱۴ ماهگی
مامان ✨آروشا ✨🧚‍♂️ مامان ✨آروشا ✨🧚‍♂️ ۴ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۵ ماهگی
مامان دیناوپسرگلم❤️ مامان دیناوپسرگلم❤️ ۱۵ ماهگی
مامان آراد و آران🪺🩵 مامان آراد و آران🪺🩵 ۱۱ ماهگی
مامان حسین کوچولو😍 مامان حسین کوچولو😍 ۱۰ ماهگی