خانمها شیر خشک نان بهتره یا ببلاک؟؟

۵ پاسخ

ببلاک رو داروخانه بهم گف بهتره

نان سنگینه وتپل میکنه ولی ببلاک سبکه و بچه های رفلاکسی میسازه من پسرم ببلاک فقد ی وعده اونم اخرشب میدم بهش ازش راضیم ولی واسه کسی ک چن بارمیخادبده نمیدونم خوب باشه یا ن

من ببلاک میدم وزن پسرم وقتی به دنیا اومد ۲۳۰۰ دوماهگی ۵ کیلو بود

من ببلاک میدم و بی نهایت راضیم

من از روزی که دنیا اومد ببلاک کامفورت میدم هضمش راحت تره

سوال های مرتبط

مامان کیهان👶🏻 مامان کیهان👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان محیا مامان محیا ۱۴ ماهگی
مامان آراد و آران🪺🩵 مامان آراد و آران🪺🩵 ۱۱ ماهگی