۶ پاسخ

چرا نتیجه برا شما سفت میشه برا من شل
نان

مم نان یک میدم خیلی خوبه شکمش هم یه روز درمیون کار میکنه

قاطی نکن نان خوبه

من نان میدم خوبن فقط گاهی شکمش دیر کار می‌کنه

بانان نمیشه قاطی کرد
کلا هیج شیرخشکی باهم قاطی نکن مگر یک مارک باشع
هرکدوم جدا براش درست کن
من بیومیل داشتم ببلاک داشتم هرکدوم یک وعده ی دادم تا ببلاک تموم شع

ببلاک سبکه.نان سنگین
قاطی هم نباید کرد

سوال های مرتبط

مامان کیهان👶🏻 مامان کیهان👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان محیا مامان محیا ۱۴ ماهگی
مامان ✨آروشا ✨🧚‍♂️ مامان ✨آروشا ✨🧚‍♂️ ۴ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۵ ماهگی
مامان دیناوپسرگلم❤️ مامان دیناوپسرگلم❤️ ۱۵ ماهگی