۵ پاسخ

من نان دادم دخترم حساسیت کرد بردم دکتر آپتامیل دادبهش

نان خوبه من ب پسر اولمم نان میدادم اینسریم نان گرفتم

اپتامیلم خوبه

من نان میدم بهش بعد وقتی ک میخواد مدفوع کنه انقد زور میزنه

من از ببلاک راضی ام

سوال های مرتبط

مامان کیهان👶🏻 مامان کیهان👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان محیا مامان محیا ۱۴ ماهگی
مامان ✨آروشا ✨🧚‍♂️ مامان ✨آروشا ✨🧚‍♂️ ۴ ماهگی