۳ پاسخ

از لحاظ مزه و وزن دهی نان بهتره . اما چون رفلاکس و کولیک داره ببلاک LF یا اپتامیل LF بده برای کسلنیه که به لاکتوز شیر حساسیت دارن و دل دردشون بهتر میشه امتحان کن

ببلاک ای ار بده

نان برا بچه رفلاکسی سنگینه .بچه من رفلاکس و کولیک داشت دکتر ببلاک نوشت .وزن دهیشم خوبه

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏✨🧸 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏✨🧸 ۵ ماهگی
مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی