۳ پاسخ

من کمکی نان میدم ولی تپل نیس نرماله توقع داشتم هم شیرخودم هم کمکی میخوره یکم تپل تربشه

باید ببینی چی ب بچت میسازه.
ولی معمولا نان برا وزن دهیه چون چربه

ببلاک

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی