وزن دهی شیرخشک ترویتال بهتره یا اپتامیل و ببلاک؟

۴ پاسخ

من بلاک میدم راضیم
آپتامیل نساخت بچمو

من ببلاک میدم ولی اصلا دخترم وزن نگرفته

ببلاک میدم راضیم

اپتامیل خوبه اما میگن اپتانیل پرونترا بهتره

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۱۵ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی