خانما وزن دهی اپتامیل بهتره یا نان؟؟یا ببلاک؟

۷ پاسخ

من ببلاک میدم ماهی یک کیلو اضافه کرده ولی دیگه وزن نکردم

وزن دهی نان از همه بیشتره اما سنگینه باید رقیق درست کن

وزن دهی ببلاک از همه بیشتره

من ببلاک میدم و بهش می‌سازه و خداروشکر وزن گیری خوبی هم داره

هربچه ی یه چی بش میسازه من میخام بیومیل بدم بش

من آپتامیل میدم
و‌راضیم

من ماه اول اپتامیل دادم یک کیلو خرده ای اصافه کرد ..ولی الان ۴۰ روزگی رفتم ۲۰۰ گرم تز یه ماهگی اضافه کردب

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان دخترحنایی🌙 مامان دخترحنایی🌙 ۲ ماهگی
مامان ارغوان 👧🏻 مامان ارغوان 👧🏻 ۱۵ ماهگی