۳ پاسخ

من ب بچه اول آپتامیل میدادم وزن دهیش عالی شد خداکنه برا این بچمم گیر بیاد

بچه اولم با نان یبوست گرفت ولی اپتامیل عالی بود هم وزن دهیش هم خروجی ک داشت

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان نویان کوچولو مامان نویان کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی